Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

marți, 6 septembrie 2011

LUCIANA VADUVA


LUCIANA VADUVA - A trecut sfanta Marie.mp3
LUCIANA VADUVA - Am plecat de-acasa odata.mp3
LUCIANA VADUVA - Am un neica iubaret.mp3
LUCIANA VADUVA - Baietelul mamei drag.mp3
LUCIANA VADUVA - Ca padurea de-as fi eu.mp3
LUCIANA VADUVA - Cand ai copilasi la masa.mp3
LUCIANA VADUVA - Cand sunt merii incarcati.mp3
LUCIANA VADUVA - Carul cu flori.wma
LUCIANA VADUVA - Ce-o avea neicuta.mp3
LUCIANA VADUVA - Departe-i de mine luna.mp3
LUCIANA VADUVA - Doamne cat se zbate o mama.mp3
LUCIANA VADUVA - Doamne, cat imi e de greu.wav
LUCIANA VADUVA - Dusmanca mea, a mai rea.wav
LUCIANA VADUVA - Fetelor va dau un sfat.wav
LUCIANA VADUVA - Haide inimioara.wav

DOWNLOAD:

Niciun comentariu: