Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

miercuri, 14 septembrie 2011

MARIA TANASE


Maria Tanase - Cantec de leagan.mp3
Maria Tanase - Cine-a fost odata-n Gorj.mp3
Maria Tanase - Cine iubeste si lasa( var. franc.).mp3
Maria Tanase - Cine m-aude cantand.mp3
Maria Tanase - Dragi mi-s cantecele mele.mp3
Maria Tanase - Eu pe bade-am intrebat.mp3
Maria Tanase - Fir-ai sa fii, mai baiete.mp3
Maria Tanase - Frica mi-e ca mor ca maine.mp3
Maria Tanase - Geaba ma mai duc acasa.mp3
Maria Tanase - Hai, iu, iu.mp3
Maria Tanase - Hora unirii .mp3
Maria Tanase - I-auzi lele ....mp3
Maria Tanase - Ia uite-o, zau.mp3
Maria Tanase - Iac-asa.mp3
Maria Tanase - Iarna grea, muierea rea.mp3
Maria Tanase - In Targul Mosilor.mp3
Maria Tanase - Jandarmul.mp3
Maria Tanase - La Hanul Ancutei.mp3
Maria Tanase - Leana mea, draga mea.mp3
Maria Tanase - Lelita carciumareasa.mp3
Maria Tanase - Lume, lume.wav
Maria Tanase - Lunca, lunca.mp3
Maria Tanase - Lung ii drumul Gorjului.wav

DOWNLOAD:

Niciun comentariu: