Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

joi, 8 septembrie 2011

NELU PLOIESTEANU - Viata cine te-a facut


01. Nelu Ploiesteanu - Viata, cine te-a facut.mp3
02. Nelu Ploiesteanu - Hai, ghicieste-mi viatamea.mp3
03. Nelu Ploiesteanu - A dracului e dragostea.mp3
04. Nelu Ploiesteanu - Am si eu, casa, ca omul.mp3
05. Nelu Ploiesteanu - Pe ulita armeneasca.mp3
06. Nelu Ploiesteanu - C-asa e viata facuta.mp3
07. Nelu Ploiesteanu - Am muncit toata viata.mp3
08. Nelu Ploiesteanu - Uite-asa, tot asa, e viata.mp3
09. Nelu Ploiesteanu - Cum am fost si-acum cum sunt.mp3
10. Nelu Ploiesteanu - De-as avea fantana-n curte.mp3
11. Nelu Ploiesteanu - Omul pentru ce munceste.mp3
12. Nelu Ploiesteanu - Mandro tine minte.wav
13. Nelu Ploiesteanu - Femeia care iubeste.wav
14. Nelu Ploiesteanu - Om bogat si om sarac.wav


DOWNLOAD:

Niciun comentariu: