Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

vineri, 16 septembrie 2011

NICU NOVAC


NICU NOVAC - Ai copii sa-ti poarte nume.mp3
NICU NOVAC - Ala-i om ce bea rachie.mp3
NICU NOVAC - Alta ma iubeste.mp3
NICU NOVAC - Am ajuns la jumatatea vietii.mp3
NICU NOVAC - Am ajuns socru si eu.Mp3
NICU NOVAC - Anii iute mi-or trecut.mp3
NICU NOVAC - Are nana mandre multe.mp3
NICU NOVAC - Asa zic mandrile mele.mp3
NICU NOVAC - Atat vreau sa mai traiesc.mp3
NICU NOVAC - Au trecut trei luni de zile.Mp3
NICU NOVAC - Au viata cum te treci.mp3
NICU NOVAC - Azi ii nunta mare.mp3
NICU NOVAC - Bate ceasul din perete.mp3
NICU NOVAC - Bate vantul prin fireang.mp3
NICU NOVAC - Batranit-am tare batranit.mp3
NICU NOVAC - Bautura, bautura.wav
NICU NOVAC - Cand seminta buna.wav
NICU NOVAC - Cat am pusca si ortaci.mp3

DOWNLOAD:

2 comentarii:

Anonim spunea...

imi place foarte mult de nicu canta foarte frumos. novace,novace patimas ai fost toata viata ta si patima ai pus_o tot timpul pe primul loc. nimeni nu te cunoaste mai bine ca mine. sti tu cine

Anonim spunea...

tanara mandruta melodia ta si a mea preferata.