Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

miercuri, 30 noiembrie 2011

RALUCA SANDU - Mi-am facut dragutul baci


01.RALUCA SANDU - Mi-am facut dragutul baci.mp3
02.RALUCA SANDU - Badea e cioban la stana.mp3
03.RALUCA SANDU - Pe valea Galbenului.mp3
04.RALUCA SANDU - Fir-ai sa fii de iubit.mp3
05.RALUCA SANDU - Fetele de pe la Baia.mp3
06.RALUCA SANDU - Am iubit un an intreg.mp3
07.RALUCA SANDU - Badea cu caciula sura.mp3
08.RALUCA SANDU - Fericirea-i cum ti-o faci.mp3
09.RALUCA SANDU - Cand e luna lui Undrea.mp3
10.RALUCA SANDU - Bacii nostri de la Baia.mp3
11.RALUCA SANDU - Ciobanul la usa stanii.mp3
12.RALUCA SANDU - Frunzulita foi si-o fraga.mp3
13.RALUCA SANDU - Are mamica o fata.wav
14.RALUCA SANDU - Dragu-mi sa ciobanesc.wav
15.RALUCA SANDU - Mai badita ,mai ciobane.wav
16.RALUCA SANDU - Hai la munte,hai la stana.wav
17.RALUCA SANDU - Am un bade novacel .mp3

DOWNLOAD:

Niciun comentariu: