Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

vineri, 27 ianuarie 2017

AURELIAN PREDA, Selectii

AURELIAN PREDA - La multi ani, omule bun.mp3
AURELIAN PREDA - La o margine de drum.mp3
AURELIAN PREDA - La o veche carciumioara.mp3
AURELIAN PREDA - La poarta de langa drum.mp3
AURELIAN PREDA - La poarta de unitate.mp3
AURELIAN PREDA - M-a cuprins un dor nebun.mp3
AURELIAN PREDA - M-am indragostit de tine.mp3
AURELIAN PREDA - Ma culcai in drum lungit.mp3
AURELIAN PREDA - Mai mandruta argeseanca.mp3
AURELIAN PREDA - Mandro cand ne-am cunoscut.mp3
AURELIAN PREDA - Mandruta dragostea noastra.mp3
AURELIAN PREDA - Mi-am intrebat sufletul.mp3
AURELIAN PREDA - Omu-n viata cat traieste.mp3
AURELIAN PREDA - Omule ce viata ai.mp3
AURELIAN PREDA - Pe cararea vietii mele.mp3
AURELIAN PREDA - Pe drumul de la Cepari.mp3
AURELIAN PREDA - Pe poarta la manastire.mp3
AURELIAN PREDA - Pentru anii ce-au trecut.mp3
AURELIAN PREDA - Plangea o maica batrana.MP3
AURELIAN PREDA - Privesc chipul mamei mele.mp3
AURELIAN PREDA - S-au dus anii tineretii.mp3
AURELIAN PREDA - S-au stins felinarele.mp3
AURELIAN PREDA - Sarba argeseana.mp3
AURELIAN PREDA - Sarpele cu chip de om.mp3
AURELIAN PREDA - Stau pe prispa casei mele.mp3
AURELIAN PREDA - Tie, Maica-ti cer.mp3
AURELIAN PREDA - Unde esti taicuta bun.mp3
AURELIAN PREDA - Viata, viata.mp3


DOWNLOAD: