Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

sâmbătă, 28 ianuarie 2017

Ion Dolanescu & Nelu Vlad

Ion Dolanescu & Nelu Vlad - Am o viata minunata.mp3
Ion Dolanescu & Nelu Vlad - Am urcat singur pe scara.mp3
Ion Dolanescu & Nelu Vlad - Bogatie, bogatie.mp3
Ion Dolanescu & Nelu Vlad - Da-mi un pic de paine.mp3
Ion Dolanescu & Nelu Vlad - Daca apa din fantana.mp3
Ion Dolanescu & Nelu Vlad - De ai fata si baiat.mp3
Ion Dolanescu & Nelu Vlad - Dorul de al meu fecior.mp3
Ion Dolanescu & Nelu Vlad - Greu e singurel pe lume.mp3
Ion Dolanescu & Nelu Vlad - Nevasta are dreptate.mp3
Ion Dolanescu & Nelu Vlad - Nevasta s-a suparat.mp3
Ion Dolanescu & Nelu Vlad - Niculai, Niculaita.mp3
Ion Dolanescu & Nelu Vlad - Nu mai plange fata mea.mp3
Ion Dolanescu & Nelu Vlad - Pe cararea vietii mele.mp3
Ion Dolanescu & Nelu Vlad - Petrece omule !.mp3
Ion Dolanescu & Nelu Vlad - Unde-mi sunt prietenii.mp3

DOWNLOAD:

Un comentariu:

Xavier Perriot spunea...

Alas! Those file-upload stuffs seems tonot work anymore !!!:(