Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

sâmbătă, 28 ianuarie 2017

ION DOLANESCU, Selectii

ION DOLANESCU - Mandruta din Slatina.mp3
ION DOLANESCU - Mandruta, ia-mi seama bine.mp3
ION DOLANESCU - Mandruta, sarutul tau.mp3
ION DOLANESCU - Mandruto, cand oi pleca.mp3
ION DOLANESCU - Mandruto, cum n-am stiut.mp3
ION DOLANESCU - Mare-i dealul de la moara.mp3
ION DOLANESCU - Marie a lui Tanase.mp3
ION DOLANESCU - Marie si Marioara.mp3
ION DOLANESCU - Merg pe drum cu doi juncani.mp3
ION DOLANESCU - Mi-a venit ordin sa plec.mp3
ION DOLANESCU - Mi-a venit ordin si mie.mp3
ION DOLANESCU - Mi-am facut fantana-n curte.mp3
ION DOLANESCU - Mi-e dor de baiatul meu.mp3
ION DOLANESCU - Mi-e drag de tine.mp3
ION DOLANESCU - Mi-e necaz ca-mbatranesc.mp3
ION DOLANESCU - Miresica surioara.mp3
ION DOLANESCU - Miresico, fata noastra.mp3
ION DOLANESCU - Multe-am tras si multe stiu.mp3
ION DOLANESCU - Muntilor Carpatilor.mp3
ION DOLANESCU - Murgule cu coama rara.mp3
ION DOLANESCU - N-am ce face.mp3
ION DOLANESCU - N-am putere ca sa zbor.mp3
ION DOLANESCU - N-are maica neamuri multe.mp3
ION DOLANESCU - Nana, nana.mp3
ION DOLANESCU - Nasule.mp3
ION DOLANESCU - Neica Ioane.mp3
ION DOLANESCU - Neuitata mea Marie.mp3
ION DOLANESCU - Nistrule, ce curgi la vale.mp3
ION DOLANESCU - Nomazii.mp3
ION DOLANESCU - Nu da Doamne, nimanui.mp3
ION DOLANESCU - Nu ma uita.mp3

DOWNLOAD:

Niciun comentariu: