Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

sâmbătă, 28 ianuarie 2017

ION DOLANESCU, Selectii


ION DOLANESCU - M-a prins o singuratate.mp3
ION DOLANESCU - M-a pus naiba sa ma-nsor.mp3
ION DOLANESCU - M-am nascut intr-un bordei.mp3
ION DOLANESCU - M-am nascut langa Carpati.mp3
ION DOLANESCU - Ma usuc ca frunza-n vie.mp3
ION DOLANESCU - Magdalena.mp3
ION DOLANESCU - Mai acum o saptamana.mp3
ION DOLANESCU - Mai demult, cand eram copilas.mp3
ION DOLANESCU - Mai Ioane.mp3
ION DOLANESCU - Mai mandruta de pe deal.mp3
ION DOLANESCU - Mai mandruta din Craiova.mp3
ION DOLANESCU - Mai, Lenuto, trecui dealul.mp3
ION DOLANESCU - Maica bine-ti mai parea.mp3
ION DOLANESCU - Maicuta am sa-ti scriu.mp3
ION DOLANESCU - Mama ma scoate din toate.mp3
ION DOLANESCU - Mama mea, icoana sfanta.mp3
ION DOLANESCU - Mama.mp3
ION DOLANESCU - Mandra floare e norocu’.mp3
ION DOLANESCU - Mandra mea cu ochii mici.mp3
ION DOLANESCU - Mandra mea de la Novaci.mp3
ION DOLANESCU - Mandra mea din Piatra -Olt.mp3
ION DOLANESCU - Mandra mea, sprancene multe.mp3
ION DOLANESCU - Mandro cand 'oi muri eu.mp3
ION DOLANESCU - Mandro, cand ne intalnim.mp3
ION DOLANESCU - Mandro, cand ne iubeam noi.mp3
ION DOLANESCU - Mandro, te-astept pe razor.mp3
ION DOLANESCU - Mandro, tot gandind la tine.mp3
ION DOLANESCU - Mandrulita mea din Gorj.mp3
ION DOLANESCU - Mandruta care-i mandruta.mp3

DOWNLOAD:

Niciun comentariu: