Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

miercuri, 25 ianuarie 2017

ION GHITULESCU, Muzica lautareasca, veche

ION GHITULESCU - Am un galben gaurit.mp3
ION GHITULESCU - Anicuta neichii, draga.mp3
ION GHITULESCU - Azi e nor, maine-i senin.mp3
ION GHITULESCU - Batui pe murgu' cu palma.mp3
ION GHITULESCU - Car frumos cu patru boi.mp3
ION GHITULESCU - Ce-am iubit in viata mea.mp3
ION GHITULESCU - Cine are fata mare.mp3
ION GHITULESCU - Cine ma puse pe mine.mp3
ION GHITULESCU - Cine mi te-a scos in cale.mp3
ION GHITULESCU - Dac-o fi sa mor ca maine.mp3
ION GHITULESCU - De ce esti suparata.mp3
ION GHITULESCU - De la moara, pan' la gara.mp3
ION GHITULESCU - De la Ramnic la Buzau.mp3
ION GHITULESCU - Drag mi-a fost dealu' sa-l sui.mp3
ION GHITULESCU - Femeia care-i frumoasa.mp3
ION GHITULESCU - Gropare, deschide mormantul.mp3
ION GHITULESCU - Hai Buzau, Buzau.mp3
ION GHITULESCU - Hai romale.mp3
ION GHITULESCU - Inel, inel de aur.mp3
ION GHITULESCU - Inimioara, inimioara.mp3
ION GHITULESCU - La casa cu trestioara.mp3
ION GHITULESCU - La Ciolpani, la crucea 'nalta.mp3