Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

sâmbătă, 28 ianuarie 2017

ION DOLANESCU, SELECTII

ION DOLANESCU - Stau pe malul Oltului.mp3
ION DOLANESCU - Suflet candriu.mp3
ION DOLANESCU - Sunt fecior din Dambovita.mp3
ION DOLANESCU - Sus paharul.mp3
ION DOLANESCU - Sus pe culmea dealului.mp3
ION DOLANESCU - Sus pe culmea unui munte.mp3
ION DOLANESCU - Sus pe deal pe Nucitel.mp3
ION DOLANESCU - Sus pe dealul cu mohor.mp3
ION DOLANESCU - Taci, taci, taci, inima mea.mp3
ION DOLANESCU - Tanta.MP3
ION DOLANESCU - Tara mea, maicuta buna.MP3
ION DOLANESCU - Tara mea, stravechi pamant.mp3
ION DOLANESCU - Te-am iubit mandruta.mp3
ION DOLANESCU - Timisoara, Timisoara.mp3
ION DOLANESCU - Tine-mi, Doamne, vara lunga.mp3
ION DOLANESCU - Tinerel m-am insurat.mp3
ION DOLANESCU - Tinerete nu pleca.mp3
ION DOLANESCU - Tinerete, tinerete.mp3
ION DOLANESCU - Toamna, tarziu, la tarmul marii.mp3
ION DOLANESCU - Toata lumea-mi zice “cucu”.mp3
ION DOLANESCU - Tot asteptandu-te sa vii.mp3
ION DOLANESCU - Trandafirul meu.mp3

DOWNLOAD: